Även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

2010-09-22 @ 19:02:20   isabelle


yo. idag känner jag mig lite sjuk.. inte kul. men det går nog över snart tror jag. ganksa chill skoldag idag med asså! hade hål så stack hem och gjorde pannkakor och läxor :D duktigt ändå! haha. skulle ju ta klasskort idag med men det blev inte så för vi hade inte bestämdt något så ska ta imon istället! ska nog bli fiiiint :D nu sitter jag hemma och väntar på pappa. ska ut och övningsköra när han kommer hem. skojskoj. just det! Grattis Lisa till körkortet :D:D:D  fett galet!! får se vad jag gör sen. skulle ladda hem gossip girl med men det fanns inte :( blev lite ledsen. skulle u komma på tisdagr tror jag.... hoppas den kommer snart. måste se juuuuuu.

Imon är det nästan som fredag. det är torddag men ändå fredag. vi haar studiedag  på fredag :D:D asnajjjjjjjjjs ju. ska nog åka till Hamlstad med linn då och äta på max. ganksa så najs. sen äta godis med. inte fel. fast jag vill nog ha glass... svåra beslut asså.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback