They were here first

2010-10-04 @ 21:26:19   isabelle


lite dåligt med uppdatering. men jag har varit så duktig att jag har fixat min dator själv! haha. den håller på med massa uppdateringsskit nu som cpar lite men det ska nog bli bra snart hoppas jag. har inte lgat över några bilder eller musik eller fixat photoshop än men det kommer. men vad har jag gjort det senaste. var på moas 18årsfest i fredags. det var najjjs :) sen i lördags var jag trött och förkyld men gick till stan och hämtade min cykel sen gick på promaned med Tina, fett kallt var det. sen efter det stack jag hem till oscar och kollade film och chillade typ, och mitt finger ahde blivit alldels vitt med!! hatar när det händer. blir så när det är kallt för mig. men det blir bra sen. haha. i går då jobabde jag. fett segt. är fortfarande jätteförkyld och massa sånt. på jobbet blev ag typ heelt yr i huvudet men det gick bra. hahaha. sen satt ag hemma med familjen och hade trevligt.

idag då. kunde typ inte sova inatt (vilket jag inte har kunnat göra på typ en vecka) så jag var astrött när jag skulle gå upp. fick hoppa äver första lektionen med för jag kunde ime hålla uppe ögonen typ och hade ont i magen och skiiiit. usch vad allt är cp asså. haha. sen är det ju kalenbullensdag idag med. så efter skolan gick jag och Linn till willys och köpte tre bulalr för 15. det var sjutk gott. sen fick jag en bulle när jag kom hem med. ganska najs asså. blev lite långt inlägg detta. hahaha. imon är det bajsskola igen och sen fika med Jina.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback