I can't die when I'm already dead

2010-10-15 @ 14:28:09   random

den nya bilden.... heeeeh. skoja, typ 2007.
Igår var det skola till bajs länge. hade idrott, fett kul var det. har dock massa träningsverk idag... hahhahaha. fail. men sen träffade jag Mirre på paganini. snackade massa London och sånt. kommer bli naaaajs. gjorde även fattiga riddare. fett längesen. åh för gott är det med. lite kaffe och tv sen med. inte fel inte fel. sjukt kallt att cykla hem sen asså!!

idag var det chill i skolan typ. köpte ballerinakladdkaka till reklamfilmen som vi ska göra. jag och sibel tog mssa bilder till våran stop motion film. den kommr bli asbra!! hahaha. har ätit hur många kakor som helst nu. fett gott. mpr dock lite illa. hahaha. menmen. nu ska jag snat städa på mitt rum och sen får jag se. kankse ska vara med tina sen med. trevligt trevligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback