You don't know what you got until you missing it a lot

2010-11-15 @ 21:18:16   isabelle

hahaha cooling. foto: miranda.
hey. har suttit och kolalt film nu i 2 timmar och 40 minuter typ. sjukt lång film. men orkade verkligen inte läsa boken.... haha. så kollade filmen. ska snart skriva lite om "boken" och skicka in. hade muntligredovisning på den idag, hade läst 100 sidor men jag klarade mig asbra! åååh och sista svetsen. fett skönt. jag och linn klarade kursen med ett godkänt och vi blev glada. ingen mer svets känns bra. slutar typ halv tolv på måndagar då! inte fel. min bror gör lite kaffe till mig nu så ska börja skriva när det är klart tänkte jag. håller på att installera programmet. jag är sukt sleten just nu och är i stort behov av hårfärgning. måste verkligen göra det. ser ut som ett rööööööööövhål. måste hinnas med snart asså. idag känns det lite bättre.
Puss

Kommentarer
Jaz:

vad känns lite bättre? =)

2010-11-15 @ 22:07:46
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback