There are many things that I would like to say to you but I don't know how

2010-11-16 @ 23:18:59   people

eeeeeeh snygga....okej.
hey. asså sjukt kallt idag när jag skulle till rosenfred. helt sjukt. hade asmkt kläder på mig med. tröja, tjocktröja, skinnjacka och en asstor tocktröja över jackan. kan rekommendera det asså! det blir asvarmt och det blåser inte igenom något alls. fett skönt. fett dryg skoldag annars. fast fick sluta klockan två istället för fyra så det var chill. blev stan med Ludvig och Axel då. lunch på sakuras och sen kaffe på blådörren. sen gick vi hem till max och chillade och kollade simpsons. asnajs. cyklade hem sen och var nära på att halka flera gånger. fail. lite. nu sitter jag och lyssnar på musikfast märker att den har stannat. ska välja en låt. det blev camp rock.... hehe. ska snart sova tänkte jag.

Imon har jag sovmorgon! yes. men ska till Thilda och äta scones och dricka kaffe och kolla gossip girl med henne innan skolan! inte fel inte fel. ska bli asmysigt :D sen ska vi till skolan och äga och prova studentmössor! min ska vara fin. sen på kvällen är det Harry Potter :D jaaa!
Puss

Kommentarer
Thiilda:

Om du nu insisterar så.... kanske om 4 veckor????:D:D:D:D

2010-11-18 @ 15:38:08
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback