Relief

2010-11-10 @ 20:13:46   people

ragdolls.
yo. sitter nu och har en liten paus från fysikhorplugget. hatar det verkligen. det är sjukt svårt och jag kan ingenting. eller lite kankse men inte mycket... dock är det väl mitt eget fel, kanske ska lyssna lite mer på lektionerna och kanske börja plugga i tid nästa gång. menmen. det får gå som det går. var faktiskt väldigt duktig idag, hoppade över framtidsresan i skolan och pluggade i stället. okej, kanske inte bra att hoppa över saker i skolan men gick upp klokan åtta för att plugga. det är ganska bra. så skola sen. sen hade jag min första körlektion. sjukt läskigt. hahaha. nej men det gick nog ganska bra. måste bara boka en ny med. men nu kom pappa hem men min glasssssssss :D gottigotti.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback