På underground nivå

2010-11-28 @ 00:31:55   isabelle

lite av hur jag såg ut på 200dagras i torsdag. snyyyyyyyyyygg. hahaha. Foto: Olivia.
kom nyss hem från Clara och kan ju inte säga att det är varmt ute! men det var jättetrevligt hos henne i alla fall. asgod mat och efterrätt. dom andra drog till krogen men jag kände det inte så stack hem. gick sjukt omvägen bara för det var massa läskiga människor överallt. asså ag livrädd ett tag för det var en som typ ropade massa och sen var han bakom mig ganksa nära. gick fett fort och in på massa gator XD mobbad jag är. men nu håller jag på att väma mig. känner mig lite hungrig med. kanske ska ta något att äta.... och ta bort mitt läppstift. alla hade rött läppstift och svart klänning. det var meningen. fint ska det va.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback