None of that ever seems to matter when I'm holding you

2010-11-23 @ 17:19:26   isabelle


usch vad det suger att plugga. har dock inte börjat än men ska göra det snart. sen orkar jag heller inte att snön smälter och sen fryser så det blir ashalt. lite jobbigt så där. gick till skolan idga igen, jag kan typ inte cykla på snö. haha. sen fick  jag stressa asmkt i morse med men kom i tid ändå. köpte mig en bulle på willys innan med. det var ganska god. dock hade cafet stängt så fick inget kaffe till... bajs. gjorde en jättefin sak i flash idag med. ett litet spel. inte klart än men det är fint. nej nu får jag la sätta igång med pluggandet. böööö.
Puss

Kommentarer
Thiilda:

Det är INGET fel p mum. Ska visa för Sten vad du skrev.



(Smöööööööööra<3)

2010-11-23 @ 22:15:01
URL: http://thildaericson.blogg.se/
OLIVIA - FOTOBLOGG:

men bra lins?

2010-12-02 @ 21:57:20
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback