Indestructible

2010-11-08 @ 20:34:40   random

minicupcake fån London.
hey. shit vad det är kallt ute idag asså. var helt frostigt ute när jag cyklade till skolan. hade en insälld lektion idag med, fett najs. har dock suttit och spelat cut the rope på Linns mobil hela dagen. haha. fast på svetsen ägde vi som vanligt. nej men seriöst denna gången, det gick ganksa bra! efter skoloan var jag med Olivia en liten stund, blev själklart Amped. shit vad våran gubbe äger nu. helt sjukt. fett kul. pappa kom och hämtade mig för vi skulle ut och övningsköra lite. ägde där med. not. sen fick jag cykla hem fårn stan i kylan....... inte najs. hittade dock ostbågar hemma. gott. nu ska jag snart duscha och kanske äta något.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback