I will find a way

2010-11-11 @ 12:35:16   random


Okej, provet var fett svårt. fattade inte mycket asså. men hoppas man får ihop tio poäng i alla fall :) är inte säker dock men hoppas får man. hade ingen samhäll efter provet så hade meeeeegalång rast. så stack hem och drack upp kaffet jag hade med mig till provet och kollade tre avsnitt desperate housewives. det var fint. men nu ska jag till skolan snart igen. börjar om en halvtimma ungefär. ska ha bastråkig lektion. sen bild. nej nu ska jag ta ett glas mjölk och platta mitt hår till fin musik som jag lyssnar på nu. en sak jag vill ha är en ny dator. min suger lite ibland. och ett nytt objektiv. hade varit najs. sen idag kommer Jina hit så ska vi baka och ha mysigt! men nu måste jag skynda mig, okej.
Puss

Kommentarer
thili the chili:

Mitt namn innehåller 15 bokstäver med efternamnet, det borde ju bli 15 poäng så jag tror jag klarar mig bra!

2010-11-11 @ 16:47:10
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback