Yeah we are superheros, love us

2010-05-20 @ 23:03:18   random

asså seriöst. kan inte sluta skratta när jag ser denna bilden. skrattar varje gång jag ser denna på tvn. och nu hittade jag bilden. för ful är den. svampbob ♥
En lektion i skolan idag sen stack jag och linn ner till stan och tog en kaffe på blådörren! gott. varmt var det med. sen kom det lite annat folk och chilalde med :D trevligt! mötte mirre sen och vi chillade på't. har också lite damp. min mobil fungerar nämligen inte. går inte att smsa, ringa, ta emot sms eller samtal. inte najs. men hoppas den fixar sig asså. har varit så en gång innan. men nu ska jag snart sova. är tröttis. fredag imon med, för najs. måste fixa lite papper och skit till skolan med. borde göra det nu men orkar inte. men nu ska jag nana.
Puss

Kommentarer
miranda:

DUUUUUUUUUUUUU ÄÄÄÄÄÄGEEEEEER

2010-05-21 @ 19:34:58
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
olivia - fotoblogg:

sv: taack :D ja jag ska försöka hålla kvar luggen x)

2010-05-21 @ 21:55:53
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback