Vi är inte såna som i slutet får varann

2010-05-19 @ 16:59:57   natur


asså sjuuuuuke värdet ju!! vet inte det är positivit eller inte. hahaha. eller jo det är ju najs med sol och så men asså för varmt!! dock är jag lite klen. det var varmt när jag och linn var ute och letade efter hennes nycklar huuuuuur länge som helst. var ute och gick i en och en halv timma typ. jag fick skit ont i huvudet och var alldeles varm när jag kom in och typ somnade. kunde vara vaken. så den lektionen gick snabbt. och mina ända hela strumpbyxor gck sönder :( inte kul. måste köpa nya nu ju. jobbigt. men nu är jag hemma och har fortafarande ont i huvdet fast jag har druckigt massa vatten. röv. aja, sen är det gitarr!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback