Everybody knows where you go when the sun goes down

2010-05-18 @ 22:52:58   people

schnöggt.
hey. blev nöjd med desginen nu. kommer nog ha kvar den asså. lite mer plain än den förra. slutade kl ett idag, hade inställd eos lektion för det är estetvecka. för najs!! hatar den lektionen. sen stack jag mer till standen med mirre. fikade på miggno gaaaaanksa länge. det är mysigt. fick även fågelbajs på min jacka. riktigt gott var det. måsbög. usch. menmen. mirre var här en stund sen. chillade. nu ska jag duscha och sen måste jag läsa ut en asdålig bok till engelskan till imon -.-palla den. nej. måste göra det för tror inte läraren gillar mig. hahaha. imon är det sista gitarren :( pooooooooh. siesta bokad med :D
Puss

Kommentarer
miranda:

HAHAHAHHAHAHHA DÖR AV SKRATT av ordet MÅSBÖG. XD

2010-05-18 @ 23:36:31
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback