Du vet inte om det än men det kommer att bli du och jag tillslut

2010-05-08 @ 18:35:36   people

weheartit.
hey. ligger i min säng och är typ död. har jätteförkyld, ont i huvudet och halsen.säkert lite feber med :( menmen. igår stack jag och mirre till jennifer med varsin ben&jerrys och kollade på film. det var myyyyys. kände verkligen för det med. var typ sjuk igår med, somnade ty under nationella med XD var klar med den delen så det gjorde inte så mkt. allmänt seg dag i skolan med så najs med film :D sov hos mirre sen.

Idag gick vi upp tidigt och åkte till göteborg. handlade lite olika saker bland annat en mössa, strumpbyxor, solglasögon, nagellack och ett linne. och lite mer. fikade lite med och chillade. regnade gjorde det med. det gör alltid det när jag och mirre är i göteborg. så dee....
Puss

Kommentarer
mirandaaaa:

japp.. så dee

2010-05-08 @ 20:29:54
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback