You should know things aren't always what they seem

2010-03-02 @ 22:33:17   natur

jag vill ha vår och sommar nu.
Shiiit vilken seg dag idag. hade typ ont i huvudet hela dagen och var trött och hungrig hela tiden. usch. var med bessi på rasten med! trevligt var ju det :D gick till kl sex idag med. var på bolmen och fotade frisör typ. eller dom hade stylat massa så skulle vi ta kort på dom. blev ganksa fail asså XD hahaha. men vi ska dit igen på torsdag och göra det igen. pinsamt var det. haha. så nu här hemma har jag färagt håret! eller mamma har gjort det. så ingen mer utväxt och sleten färg!! najs är det.  har inte riktigt kollat om det ser bra ut men det brukar det göra. och nu ska jag göra mig i ordning och sovaaaa.
Puss

Kommentarer
Amanda:

Jättefin blogg, grymma bilder! :D

2010-03-05 @ 21:24:31
URL: http://amaandasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback