Under the moonlit skies, we'll be hanging like a cigarette

2010-03-21 @ 23:05:02   isabelle

sjukt gammal bild på mig. kort hår, fast inte slitet. måste klippa mig men jag vill inte.
lite dålig uppdareting av mig dessa senare dagarna men har typ inte varit hemma så mycket. igår var jag och mamma i göteborg och shoppade! mysigt var det. köpte en skjorta, en kjol, jeansleggings typ, två nagelllack, en spegel och en klänning! fint var det. sen på kvällen stack jag och mirre till jennifer och kllade på film. hade sett den innan och får bara damp på en männikska i den filmen. hon förstör allt. instängda eller nått heter den. sen sov jag och mirre över där.

idag vaknade jag då hos jennifer och sen stack vi hem vid 11 för hon skulle träna då. chillade lite och sen träffa mirre. spelade lite sims men sen i slutet cpade hela spelet, det hade slutat med att två dog men som tur var gjorde dom inte det. hahaha. men nu ska jag sova :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback