This will make you love again

2010-03-16 @ 21:25:30   random


bajs. sitter inne på mitt rum och det är helt mörkt här. lyssnar på musik och chillar. fryser och är trött. vill sova. jag har känslan och jag hatar det. matten är cp och kan bara dö. måste plugga ihjäl mig imon. kommer dö. nej, ska försöka vara lite positiv! tina fyller ju år idag! grattis :D har snckat med henne nu. det är trevligt. ska se om vi har någon glass nu, vilket jag tvivlar på att vi har. menmen.

imon är det bajs skola. ska hem och träna på gitarren och plugga. och, LYSSNA PÅ KENT!!! måste tagga (hahahahha). ska ju se dom på torsdag. längtar. hoppas det blir en bra dag. vilket det ska bli.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback