I'll wait right here, all night for you

2010-03-29 @ 17:44:08   people


hej. jag har inte skrivit på ett par dagar men skit samma. haha. nej men jag srev faktistk ett inlägg för någon dag sen men så stängdes min dator av så jag pallde inte skriva om det. haha. men det har inte hänt så mycket. idag var jag i skolan ch jag hade inte ens behövt vara där. vi hade typ ingen lektion, kollade bara på två kort filmer som folk i klassen hade gjort. asbra var dom! hahah. så när jag koom hem så kolalde jag på Tjenare Kungen och chillade. han i den filmen är ju gaaaanksa snygg. haha. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. det suger. har prov imon men det kan jag inte plugga till, det är ett flashprov typ och jag fattar typ inget på det! känns bra.
Puss

Kommentarer
lisa:

<3<3

2010-03-29 @ 23:06:46
URL: http://lisabostrm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback