I don't remember you looking any better but then again I don't remember you

2010-03-07 @ 13:19:52   allmänt

hey. har inte skrivit på några dagar nu asså. vet inte riktigt varför menmen. hahaha. i fredags var det överraskningsfest i väröbacka! sjukt kul var det :D taack. på lördagen blev det stan med tina. sen hem till henne ocg göra pannkakaor!!! asså för goda är hennes pannkakor. fattar inte vad det är men goda är dom i alla fall. sen somnade vi båda i en och halv timma typ. på kvällen skulle vi till mirre och äta och sånt. trevligt trevligt. jag och mirer satt och chillade och lyssnade på chiiiiillmusik.

idag vakanade jag kvart över tolv. galet. har duschat nu och ska snart börja städa på mitt rum. har inte gjort det på ett tag asså XD hahah. får se vad jag gör senare. måste träna på gitarren med :D ust det, får inte missa reprisen av desperate housewives!! viktigt ju. jaja, nu ska jag städaaaaaa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback