Du och jag ska aldrig dö

2010-03-10 @ 21:24:05   people

bror&jag. har verkligen inga nya bilder. ska försöka foto snart asså.
hej. dagen började med entermässa i sparbankshallen. fick massa kataloger om högskolor, gratis godis och andra saker. ganksa slappt. började skolan 12 istllet för 8 så inte helt fel. haha. men efter mässan stack jag och bessi till willys för att handla frukost. tog med sakerna till mig och satt där och åt. för gott var det. riktigt mysigt. frallor, oboy, kaffe och yoghurt! gott. sen skolan till 4. gitarr var det också idag. spelade free fallin. sjukt bra är den låten ju. ska lära mig den nu asså!! men nu ska jag ta mig ett glas mjölk och sen typ sova? ja, jag tror det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback