And maybe it's not my weekend but it's gonna be my year

2010-03-01 @ 19:17:00   natur


hey. skönt med inställd skola idag asså. stack ner till stan med mirre först. köpte hårfärg och rengögingssaker på apoteket. sen stack mirre hem och gick på stan själv. poooh. träffade lite folk och sen köpte jag mig ett nagelllack också! grönt är det. ska nog måla mina naglar i den sen. kommer bli naaaajs. tror jag. sen mötte jag upp jennifer så gick vi och köpte kaffe. gottis. sen hem till henne och kolla på massa bilder frnå när hon var i el salvador. askul :D det var längesen jag träffde henne så det var riktigt trevligt! nu sitter jag hemma och gör inget alls. vill färga håret men mamma kan nog inte nu. bajs. ska ringa mirre nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback