Your light is ultraviolet

2010-06-02 @ 21:41:36   isabelle


hey. just nu är jag så sjukt trött. ska snart gå och lägga mig tänkte jag. ganksa slapp dag idag asså. bakade med linn på hålet (som vanligt på onsdagar) det var för gott. lätt godaste vi har gjort. sen mötte jag på mirre på stan, chillade lite och så. sjukt varmt var det med. det är skönt att det bli sommar men jag gillar inte värme. hahaha. klen är jag. menmen, kollade på film sen med eller ah, vi båda somande. därför ska jag sova snart. imon har jag en lektion sen ska jag och linn plugga matte heeeeeeeeeela dagen till vi ska till mangel :D
Puss

Kommentarer
ANNETTEK.BLOGG.SE:

dum fråga eller vad man säga säga.

men när du redigerar dina bilder, vad använder du för filter? eller gör du de? hur bär du dig åt? haha älskar bilderna :)

2010-06-03 @ 21:12:03
URL: http://annettek.blogg.se/
Towe (towe.webblogg.se):

fin blogg :)

2010-06-04 @ 14:43:52
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback