We wrote our names in blood

2010-06-22 @ 13:16:21   people




hey. nu har jag vaknat och kollat lite gossip girl! igår jag med linn ett tag, var på stan och chillade och sen iväg till körskolan och ha teori -.- inte jättekul jag ju säga. sen willys och köpa glaaaaaaaaaaass :) gottgott. stack hem och sen och chillade och sen blev det promme med mirre ner till stan och bara chilla på't. det är la det jag har gjort i  flera dagar nu, chillat. hahha. men det är najs. idag ska jag på teroin igen men denna gången själv :( bajs. måste också ringa mitt arbete och även fixa mina böcker!seeeeegt. sen får jag se vad jag gör ikväll :)
Puss

Kommentarer
Thilda:

Vilken körskola går du på?:):):)

2010-06-22 @ 20:01:00
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback