Jag var nog värd allt stryk som jag har fått

2010-06-20 @ 18:40:35   natur


får damp. hade skitivit sjuke inlägget ju så försavnn det :( men skit samma. igår var det klassfest hemma hos hanna med gamla klassen från nian! treeeevligt :D grillade lite och så. roligt att träffa alla igen typ. det var sjukt jobbigt att cykla dit kan jag ju säga. höll på att dö. troded man var framme men sen var det ju typ 15 minuter kvar -.- hahaha. men vi kom fram tillslut. sen stack jag och mirre hem till oscar och kollade på film! mysigt. typ tre filmer, eller kollade typ bara en hel XD sen stack vi hem!

idag då har jag jobbat. det gick bra! förutom att jag alltid får så ont i ryggen och huvudet. men det får man la leva med XD haha.. hungrig blir man med.  så när jag kom hem duschade jag lite snabbt och sen stack jag, mamma och pappa till Bästa och åt pizza! föööör gott. är asmätt. nu dricker och kaffe och kag väntar på att mirre ska bli klar!
Puss

Kommentarer
victoria:

gött fin bild!

2010-06-21 @ 20:13:50
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
victoria:

gött fin bild!

2010-06-21 @ 20:15:11
URL: http://knytaknutar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback