Sist vi sågs var det vinter och en meter snö

2010-06-27 @ 18:13:27   isabelle


hey. dålig update igen men jag sitter inte så mkt vid datorn just nu. midsommar i fredags då. var med min bror och massa annat folk på kurtinen och apelviken och sen hem till någon på fest typ. alla drog till krogen och jag gick en promme med mirre till stan isället! trevlgittrevligt. igår var det varmt och var på stan med mirre. vi satt på fästningnshörnan och chillade med kaffe. gick runt lite och satte oss på en uteserveringen uppe på fästingen. chillade tyyyyyyyyp. på kvällen blev det film. Shutter island. sjukt jobbig film. hahaha. men den var asbra!! fattade dock inte slutet men det gör inte så mkt. haha.

idag vakade jag assent. typ halv ett. haha. sov hela natten med. har inte gjort ett skit idag. orkar inte heller. bara bajs, dushar som dushar. palla. har nyss ätit och ska nog äta lite efterrätt snart skulle jag tro! fick även reda på att mina föräldrar ska åka till grekland i somamr utan mig. hahha. nej men jag vill inte följa med. dom visste det med. ensam hemma är mer najs enligt mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback