Maybe it's not my weekend but it's gonna be my year

2010-06-11 @ 21:59:11   isabelle

tror jag ska ha mitt hår så här på tisdag :) inte för man ser så mycket menmen.
hej. hade sista skoldagen idag. har inga lektioner på måndag och slutar på tisdag! hade inte behövt gå till skolan idah typ. men var där ändå i typ fyra och en halv timma. hahaha. chillade lite med bessi med i skolan. trevligt. brännboll inomhus på gympan med. sen stack jag hem och har bara chillat. kollat på gossip girl vilket jag tror jag ska göra nu med. orkar inte röra på mig. hahah. vädret kan ju gå och dö. hoppas på bättre nästa vecka :D

imorgon är det lördag och jag tror jag och broder ska städa lite här hemma! vi är ensamma hela helgen. eller han åker på söndag så jag blir själv på söndag. får se vad jag gör mer. har lite fixa och så. måste till stan och köpa strumpbyxor och skit. måste även slita ut mina converse med XD vill inte att dom ska lysa på avslutningen. hahaha.
Puss

Kommentarer
yeongu:

cute ;)

2010-06-12 @ 00:58:12
Thilda:

Hahah japp, precis! Man kan se på den, och man kan ta på den ;)

2010-06-12 @ 01:27:40
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback