Let this go

2010-06-18 @ 16:45:57   random

weheartit.
igår blev det då en liten trip till göteborg! trevligt! sjukt kallt men det gick bra. åkte hem vid halv tio typ och sen stack vi hem till mirre och åt maaaaat gott. sen när jag kom hem kollade jag på lite gossip girl. det är najs.

idag när jag vaknade så hade mamma gjort pannkakor till mig till frukost! :D för gulligt. det var sjukt gott asså. gjorde oss iordning och sen cyklade vi ner till stan. kollade runt lite och sen köpte vi kaffe och kaka på espresso house och satte och på fästningshörnan och fikade! det var najs. varmt med. inga moln på himlen typ. sen idag ska jag vara med Linnsoooo. treeeeevligt :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback