Another song about the weekend

2010-06-17 @ 17:52:53   isabelle


hahahaha ledsen hund.
hey. det var ett tag sen jag skrev nu asså. hahha. lite dåligt. men har sommarlov nu i alla fall. hade skolavslutning i tisdags! var hemma hos linn och gjorde oss iording sen stack vi ill kenan på förfest och en till clara! var där ett tag. trevligttrevligt. sen staaaan. ungeför samma sak varje gång man är på stan. haha. lite segt. men det var ganksa kul ändå! träffade roligt folk och så.

igår var det första dagen på lovet då och det var helt soligt och fint :D fick rensa ogräs på framsidan med -.- det sög lite men det gick snabbt. stakc till stan sen med mirre och oscar för att fika. mysigt vare. chillade och så. det roliga var när vi skulle hem och jag visde hur man inte ska cykla och det slutade med att jag cyklade in i ett staket och typ hänge över det. hahahahha. det var för kul XD köpte mat med mirrlo sen och chillade ute i solen. glass på donken och sen titanic typ vid halv 1. för bra är den.

idag har jag varit med olivia en stund! det var kul. bakade sjuke kladdisen. just nu sitter jag hemma hos mirre och vi ska snart dra till göteborg och kolla på a day to remember!! galet. hoppas bara man kommer höra något! hahha.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback