When we were winning

2010-07-24 @ 21:42:28   isabelle


hejhejhej. igår var det jobb för mig. fick sluta lite tidigare men stannade kvar med några och åt glass :D gottis. stack hem och så och sen åkte jag iväg till olivia! köpte ben&jerrys, satt ute och åt det och chillade typ. köpte även hårfärg som verkligen behövdes. så ska nog färga det imorgon. hatar hur det ser ut nu nämligen. hahaha. men sen kollade vi på snabba cash. så sjukt snygg han är i den filmen!!! dör. hahaha. sa det ett antal gånger när vi kollade XD

idag har jag också jobbat. gck snabbt! nu är jag ledig till torsdag :D har bara varit hemma sen. somnade lite med. haha. har också kollat på film med min famlj. det var mysigt. farsan blev det! asbra var den :D men nu ska jag nog gå ut och träffa mrre sen stund. trevlgt trevligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback