Varje gång du möter min blick

2010-07-09 @ 19:02:38   random


weheartit.
hey. igår var det jobb för mig och sen snabbt in till stan med limm för att köpa present :D blev asbra! chillade lite pch så sen innan jag stack till olivia. spelade amped och åt ostbågar. för gott. hahahaha asså vi var seriöst helt cp. men det var sjukt kul! dialekter kan vara riktigt kul när man är trött. haha. cyklade hem sen och soooooov.

idag har jag jobbat igen. lite segt men det gick bra :) cyklade hem sen och bror hade lagat mat till mig :D så snällt! sen typ somnade jag. men nu ska jag göra mig i ordning och sen träffa bessi och köpa glass! sitter just nu och chillar med kaffe och en plats i solen! inte feeeeeeel :D

JUST DET!! idag fyller Thilda 18 år :D GRATTIS!!! ♥
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback