Jag stjäl tillbaka min tid

2010-07-07 @ 00:50:51   isabelle

lite mycket bilder på mig själv den senaste tiden XD haha. samma bild fast olika redigeringar. Foto: Miranda
idag har jag varit med mirre en stund på dagen. hade en liten photoshoot med mig som blev ganksa bra. vi höll inte på så länge heller, typ trettio min! orkade inte mer. hahaha stack hem och gjorde mat och sen var der dax för mig att gå på teorikursen på bilskolan. det sög. fast det gick ganksa snabbt dock! höll på att somna men det fixade sig. stack hem och chillade typ. och efter liiiite tjafs och en promenad med broder åkte familjen iväg till Majas och kollade på Carolina Wallin Perez! :D det var så sjuuuukt bra :D:D asmysigt verkligen. och jag dör lite på henne röst. för bra! spelade lite mario cart med ludvig när vi kom hem med. men nu ska jag snart sova hade jag tänkt och ut och springa imon på morgonen. sen kanske stan med linnso.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback