I keep dancin' on my own

2010-07-28 @ 15:19:04   isabelle


yo. gick upp tidigt igår för att sticka ut och springa. det var najs. lite jobbigt men det klarade jag XD hahha. stack till stan sen med mirre. köpte en plånbok! asnajs är den :D lite stor bara så den får inte riktigt plats i min väska. men jahg får trycka ner den. chillade lite på stan och så. bestämde oss för att bada på kvällen typ vid halv tio. men när vi väl kom fram såg det skitkallt så vi sket i det. har inte badat än bara XD hahah. sen kom ludvig och frågade om jag kunde ta deras bilder till albumet som dom ska släppa. hans band alltså. haha. så klcoekn elva på kvällen stack vi med dom. tog ett tag för dom att göra sig i ordning så börade la ta korten vid sådär halv ett. eller ett. var i alla fall hemma tjugo över två. men det var kul! hoppas det blev några bra bilder i alla fall :D

nu gör jag typ inget alls. ska snart sticka iväg och hämta min sprayfärg. så jag kan måla min cykel så blir den fiiiiiin :D hoppas jag. eller så kommer jag förstöra den! men det blir nog bra :D

detta inlägget skulle jag lägga upp igår men det glömde jag av... hahaha. fail. men nu är i alla fall min cykel klar! den är asfin nu :D så får la cykla en liten runda på den sen. men nu måste jag gå och äta något innan jag dör.
Puss

Kommentarer
Sofie:

herreguuud vilka snygga bilder du tar!

2010-07-29 @ 14:08:30
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Hilda:

Hösten är bäst! (bortsett från allt regn)

2010-07-29 @ 22:27:42
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback