Painting all my dreams the color of your smile

2010-07-15 @ 11:54:06   people

tino!
hey. ställde klockan innan idag och skulle precis gå upp och då ringer jobbet och säger att jag kan vara ledig idag. så jag behövde inte jobba idag alls. känns ganksa skänt för jag är verkligen jättetrött. men gick upp och gjorde fruksot och sen kolla på gossip girl. ska nog ta och kolla på ett avsnitt till snart! ska också färga mirres hår idag, kommer bli naaaajs :) men det ärbajsväder idag. regn. palla.

igår var jag med tina! stack till stan en stund och chillade lite. sjukt varmt var det. gjorde pannkakor som vanligt och sen chillade. satt ute på hennes trappa aslänge och bara chilalde och snackade massa. det var najs. så nu kommer jag inte tröffa henne tills skoln börjar typ :( lite tråkigt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback