Do what you love and fuck the rest

2010-07-14 @ 11:43:15   random

weheartit.
igår var det den sista teorilektionen! för najs. så jag och linn stack till willys och köpa glass! 3 stora paket för 55 kr. sjukt najs. åkte hem till linn och chillade. kolalde på spy kids och åt glass. tog var sitt paket med. hahaha. sen kom david och lagade mat. gott vare :D kollade på film igen och igen och åt glass. hhahaha. det var gott.  jag var astött och flummig att tag med XD för kul. idag gick jag  upp kl 7 för att tvätta. för jobbigt. nu är jag det snart färdigt så ska göra mig i ordning och sen dra till stan. ska träffa bessi för att få mina saker! sen vara med tina :D

just nu har jag dock känslan. gillar det inte. har inte haft den på länge men nu kom den. vet inte varför. det suger. måste göra något så den försvinner. usch.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback