Never can say goodbye

2010-07-16 @ 14:14:10   people

jag vill ha mitt hår tillbaka...
hey. igår. cyklade runt hela lugnet för att hämta lite saker. cykla till mirre. dog av värme. köpa färg. färgade håret på mirre. åt mat och kolla på lejla bakar. chilla. hem. kolla när olivia spelar sims. kaffe hos linn vid halv tolv. sova. ganksa najs dag :)

idag har jag varit duktig och dammat hela huset och sen inte gjort mycket mer. haha. ska snart dra till stan med mirre tror jag. ska chilla någonstans. det är också wheels & wings i varberg och det suger. jag hatar denna helgen!! så sjukt överskattad. menmen. ska jobba imon med och jobba på donken på W&W är inte som vanligt. haha. sjukt mycket fokl! förra året var sjukt. men det kommer nog gå bra! nje men nu ska jag draaaa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback