I'll survive

2010-07-02 @ 23:30:21   isabelle


jag är helt slut efter en dag i göteborg. det var sjukt varmt med. tog tåget tidigt och gick runt i affärer och handlade lite. köpte två linnen, en klänning och en kjol! 50% på all tutom kjolen. för najs. åt på donken, tog en kaffe i solen och sen glass. för gott. men när jag kom hem slängde jag mig på min säng och dog lite. heeeeeeeelt slut. sov även på tåget hem. hahaha. nu har jag nyss kollat på film med mamma. Alice i underlandet blev det. den var bra :D lite konstig men det visste jag dock. Imon ska jag till standen och steeeeka.
Puss

Kommentarer
Gabriella:

haha jag vet Issa! har blivit dålig på det jaa ;)

2010-07-03 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback