Give me something

2010-07-30 @ 19:41:14   natur


hey. har nyss duschat nu och ska klä på mig och göra mig i ordning lite. mirre komemr hit sen så ska la vi kolla på film eller nått :) myyyyyys. vädret är lite sådär höstigt nu asså. haha. eller det blåser sukt mycket och det har regnat hela dagen. det suger men ändå är det mysigt. har jobbat idag med. mormor körde mig till jobbet med. så snällt! sen kom hon och hömtade mig så fick jag mat med. gooooooott. måste nog plocka upp här lite med. det är sjukt stökigt i hela huset på grund av att mamma och pappa åkte till grekland igår. haha. så bara jag och bror hemma och vi är inte bra på att städa.

igår jobbade jag då med. efter det stack jag till stan med jina! satt och fikade på eh ett bra tag och snckade och så. gick runt lite på stan med. köpte choklad och strumpbyxor! det behövde jag, alla mina är sönder. fast vi blev förvånade, trodde affärerna stängde tio men tydligen inte... uatn nio. hahaha. så vi fick dra. hahha. var hemma lite sen stack jag till orre och kollade på film! fett läskigt att cykla hem efter mirres sms :S men det gick bra :D
Puss

Kommentarer
olivia - fotoblogg:

sv: haha fast så bra blev det inte x) men tack :)

jaaa designen blev awesome!!:D taaaaaaack!

2010-08-02 @ 23:15:38
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback