We are just misguided ghosts

2010-01-17 @ 21:36:03   natur


denna dagen suger. gick upp tidigt för att börja plugga på fysiken. har nationellt prov i den på onsdag, så började plugga nu. asså serisöt jag kan typ inget alls. det är ju cp. jag har ju typ fått vg på alla proven men jag kommer ju inte ihåg ett skit av det. alla uppgifter sm vi har fått är ju omöjliga. jag får damp!!!!! uuuuuusch. sen måsye jag ävn skiva en engelska disskution till imon, den har jag inte ens börjat på! känns bra alltså. fattar inte den heller. kommer säkert inte göra den heller. jo men jag måste. aja, blir la gp och lägga sig kl tre idag! sjuuuuuuut mig.

sen jobb med idag kl fem till åtta. det gick riktigt bra idag! var i köket hela tiden med så det var naaaaajs. inte så mycket folk en söndag kväll heller. så nu sitter jag u mitt rum och ska snart duscha sen får jag la börja på den där äckliga englska saken! vilket glatt inlägg! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback