Turn out the light

2010-01-13 @ 17:04:54   allmänt

sjukt seg dag i skolan idag. jag gillar inte onsdagar. haha. hade föreläsning dirket på morgoen med så man somnade ju nästan. men sen på engelskan satt jag och linn och kollade på andy!!! gaelt snygg är människan allså. låten är ed bra :D sen i slutet har vi aslångt hål. så var vi bara kvar i skolan. jag fattar inte varför jag inte stack hem XD hahahah. får göra det nästa gång. nu sitter jag i mörkret på mitt rum. helt svart typ. hela huset är mörkt. haha. ska snart byta om och träna! cardiomoves blir det idag. har inte varit på det inan men det ska vara kul :D kommer faila och skratta. eheeeee.
Puss

Kommentarer
Victoria:

Våra onsdagar är chill :D har tyska, so, matte, slöjd och sen vid 12 så åker vi hem :D:D:D

2010-01-14 @ 18:47:25
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback