This blood on my hands is something I cannot forget

2010-01-07 @ 23:36:53   allmänt

då var jag hemma från linn. har varit där typ hela dagan. myyyyys vare! bakade asfina och goda cupcakes! :D för en gång skull blev dom goda denna gången! hahaha. gjorde även lite olika stilar på oss själva. emio och fjortis. asså linn var ng bäst på fjortis! det var typ läskigt XD har massa bilder men inte så jätte många som blev bra XD ska redigera lite men pallar inte nu. fick också låna en lösslinga av linn som jag kan ha i håret. mycket fint. måste klippa mig med. tönkte fråga tina imon men hon kunde inte. bajs. en annan gång.

Imon är det fredag! lovet är snart slut, baja. men aja, jag ska vara med mirre imon :D najs blir det! ska också flytta över ludvigs LP spelare på mitt rum! kommer bli naaaaajs. får lyssna på lite gammal musik med. nu ska jag snart sooooova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback