Sometime I feel like I'm still dreaming

2010-01-19 @ 14:13:52   isabelle


ååh vad jag älskar att sluta tidigare! skulle sluta klockan sex idag men det blev typ halv två istället. naaaaajs. ska snart börja med fysiken igen. kan de ganska bra nu ändå! känns ganksa bra. ska bara skriva klat detta inlägget och sen måla klart mina naglar. haha. måste åka till kvantum idag med, men det är sjukt långt. haha. pappa får köra mig ikväll. ska köpa hårfärg! thilda ska färga det imon tror jag :D om det passar med tider odh skit typ. men jag tror det blir braaaaa.
Puss

Kommentarer
♥ Linneas Fotoblogg:

Jag älskar stilen på dina bilder!

Ska vi följa varandra? Har också en fotoblogg ^.´,

2010-01-20 @ 18:36:09
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback