Lilla gumman dansar till SMK

2010-01-18 @ 12:48:43   allmänt

heey. nu sitter jag i skolan och har precis skickat in min engelska discussion skit sak. kunde inte skriva den igår heller för jag hade inget program att skirva på och kl var typ 11 så kunde inte skirva den då. men duktig som jag är gick jag upp kl 7 och skrev typ klart den! blv inte riktigt klar men gjorde ju klart det nu på håltimman! naaaajs. tror inte den är så bra alltså men skit samm!

Slutar för dagen om en timma så då ska jag hem och plugga fysik sen ner till stan med mirre och sen pligga fysik igen. ska kaaaanske träna. jag vet inte om jag hinner med det. yoga blir det i så fall. kanske bra att få lite avslappning. känner mig lite stressad alltså. jaja jag får se. shit vad min mage kurrar, maten är äcklig så jag får vänta tills jag kommer hem. haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback