I'm gonna paste you up, cover you in wallpaper, screw shelves into you and call you a wall

2010-01-23 @ 20:04:56   allmänt

heeey. det var ett tag sen jag skrev här då men har inte haft tid ellet nått. jag vet inte. haha. men aja, igår var mirre och tina hemma hos mig och lagade mat! gott vare. sen stack vi hem till gt och träffade gamla lager typ. det var mys. sen sov mirre hemma hos mig! ingen hemma här hela helgen så det är najs.

idag har jag vrit på stan med tina! har köpt mig en ny foundation. älskar den. hahaha. har nyss varit hemma hos mormor och ätit mat och spelat lite spel XD hahahaha. men nu sitter jag hemma och väntar på att tina ska komma hit. får se vad vi hittar på idag. hon kasnke ska klippa mig.
Puss

Kommentarer
Tina:

Hmm! gratis klippning är inte dåligt,? haha xD



sorry Iss <3

2010-01-24 @ 01:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback