Everyone I know goes away in the end

2010-01-06 @ 19:29:04   natur


idag har jag varit i halmstad typ hela dagen. ludvig flyttade ju idag :( men rummet var sjukt najs! hade lätt kunnat bo där XD hahaha. så vi hjälpte till att fixa iordning och lite sånt. fikade och åt mat. najs var det. men nu sitter jag hemma själv och chillar typ. ska nog kolla på film snar tror jag. jag är astrött. sov hela vägen till halmstad och sen hem med. hahaha. och just det, min ipod är paj!!!!! :O jag dööööör. jag måste köpa en ny. eller jag ska se om den funkar lite senare. hoppas det.
Puss

Kommentarer
Anonym:

sv: Jasså? Det är ju jättemysigt att bo där! Skulle jättegärna flytta dit ;)

2010-01-06 @ 19:54:44
miranda:

haha jaaaaa vad hände tyyp? XD det var innan massivheten! XD



Jag har känslan, det är jobbigt!

2010-01-07 @ 00:32:12
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/
PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*:

Fin header har du!

2010-01-07 @ 15:51:23
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback