And I lie here staring up at the stratosphere and hoping we're gonna get out of here

2010-01-29 @ 19:25:27   isabelle


bild från någon gång av mirre.
tja. jag håller på att frysa ihjäl!! helt sjukt. men nu har jag höjt värmen på mitt rum och stängt dörren så all värme är här! har varit och tränat en sanbbis efter skolan med mirre! skulle kanske inte kalla det ett hårt tröningspass men vi träade lite i alla fall. ska snart äta tror jag, luktar gott! sen ska jag dra till thilda och kolla film :D myyyyyyyyyyyys. är ganksa sugen på galss alltså eller godis. hmm... får se vad der blir.
Puss

Kommentarer
Felicia - "Fett cool brud" med humor och personlig stil :D:

Sjukt snygg bild :D

eller hur! den är verkligen skitbra :)

2010-02-01 @ 17:51:59
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback