We fight to live

2010-02-12 @ 20:50:35   isabelle

bild från mirre. thassos 09.
yooooooo. sitter på mitt rum och har det helt mörkt! haha. väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan dricka det. var i sklan innan idag. det sög. sen hem och typ driket till stan med mirre! blev en ganks alång fika på miggen. åt det vanliga typ men den var myyyyyycket godare ön vanligt. kanske var för jag inte har ätit den på aslänge. det är i alla fall daim kakan där!! sinnes är den. sen chilla lite hos mirre och fick mig ett gott skratt XD hahahaha. men nu är jag hemma då och har ätit. ska nog vara med mirre senare med.
Puss

Kommentarer
Miranda:

Hahaha varför fick du dig ett gott skratt?? XD

2010-02-13 @ 10:25:33
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback