This could be the downfall of us all

2010-02-13 @ 11:02:29   people

sjukt snygga assssså.
godmorgon. har nyss duschat och ska snart fixa mig! sen ska jag till stan med bessi då. mys blire. ska kolla på en tröja med om jag kommer ihåg det. får la skriva ner det annars. sen ikväll ska jag nog vara med mirre. typ chilla. donken ringde innan idag kl 9 (!!!) och frågade om jag vill jobba idag istället för imon men jag jobbar heller imon. eller det spelar ingen roll men jagvar inställd på söndag och jag pallad einte gå upp för att jobba. hade också andra planer idag så. dåååå vet alla detta. sjukt bra att veta måste jag säga.
Puss

Kommentarer
Besiana Mavraj:

alltså, cp bild... :( ser ut som om jag har värsta dumbo örat :( haha, fail

2010-02-14 @ 20:49:54
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback