Maybe I forgot what it was like before it entered me

2010-02-09 @ 20:24:25   natur


hey. måste ju bara säga att semla inte så gott. har typ alltid gillat det men asså nej inte nu. usch. sitter och kollar på tv just nu och chillar typ. skolan var seg idag, hade ont i huvudet typ hela dagen. sen foto också, ganksa chill. gjorde inget alls typ. min ipod skulle komma idag. det gjorde den typ. eller den kom på bud men då var ju jag i skolan så dom kommer imon. eller pappa fixade det på något sätt.

imon blir det ju skola som vanligt och sen börjar gitarren imon med!! askul ska det bli. sen ska jag hjälpa mirre med hennes ipod och lite sånt vavava. blir nog asnajs tror jag! kanske ska ta mig och kolla på ett oc avsnitt till. sen duscha. eller tvärt om. hahaha.
Puss

Kommentarer
lisa:

tard

2010-02-09 @ 20:30:24
URL: http://lisabostrm.wordpress.com
Towe [foto&vardag]:

Fin bild! :)

2010-02-26 @ 12:14:50
URL: http://towemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback