I'm coming home

2010-02-28 @ 19:47:38   allmänt

heeeeey. nu är jag hemma från funäsdalen. har varit där i en vecka nu med mamma, pappa och mirre. naaaajs var det! lite jobbigt på vägen dit bara. satt stilla i typ sex timmar så lite jobbigt. men vi kom fram till slut i alla fall. det har varit sjukt kallt med. har till och med förfrusit min näsa XD hahaha. så det ser ut som jag har bränt mig på näsan fast ah det är ju tvärtom. riktigt najs backar var det med. åkte min första offpist backe. askul var det faktiskt! lite jobbigt benen bara och var typ lite anfådd efter XD fattar inte riktigt varför.

vi har typ åkt mycket och chillat. typ äta, åka, äta, sova, åka, sova, äta, sova. hahaha. men man blir så trött hela tiden typ. det äör gött att vara hemma med. fick reda på i veckan med att skolan är inställd imon på grund av snön!!! sjuuuuukt najs. hoppas den blir det flera dagar. nej nu ska jag bara chilla och gå och lägga mig tidigt!
Puss

Kommentarer
sofia:

sv. kent var det vackraste som någonsin inträffat. åh vad jag älskar de där pojkarna. vill bara dit igen, men måste väntar till i juli. KAN INTE.

2010-03-01 @ 00:04:56
URL: http://implode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback