I hear the good girls die

2010-02-12 @ 23:58:25   random

jag vill ha mina converse.
skulle vara med mirre ikväll men det böev lite sent och ingen av oss orkade cykla till någon så stannade hemma båda två! hahaha. har suttit och kollat på oc och ska gå och lägga mig tror jag. är astrött. så imon ska jag vara med bessi på dagen. donken och sen stan tror jag. om vi orkar cykla dit. sinnes långt asså. hahah. men det ska bli kuuuuul :D sen ska jag nog vara med mirre. det blir trevligt det med. men nu ska jag lyssna lite på musik och chilla lite innan jag somnar. kanske läsa lite i rock sound. lite jobbigt med engelska kanske när man är trött. haha.
Puss

Kommentarer
Malin - Fotoblogg:

Cool bild! ;)

2010-02-20 @ 18:11:54
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback